Klikając "Akceptuj wszystkie", zgadzasz się na wykorzystanie plików cookie. Sprawdź naszą Politykę Prywatności.
Wróć do wyboru kategorii
Pomoc

Subskrypcja i płatność

Jak anulować subskrypcję?

Aby anulować swoją subskrypcję w aplikacji mobilnej:

  1. Wejdź w zakładkę Profil
  2. Wybierz Ustawienia (ikona koła zębatego)
  3. Znajdź i wybierz pole Subskrypcja
  4. Po kliknięciu zostaniesz przekierowana do strony, gdzie możesz anulować subskrypcję.

Aby anulować subskrypcję zakupioną na womanup.pl w przeglądarce internetowej:

  1. Wejdź na https://app.womanup.pl/ i zaloguj się na swoje konto
  2. Kliknij na ikonę profilu w prawym górnym rogu
  3. Z menu wybierz opcję Ustawienia
  4. Na stronie Ustawień wybierz pole Subskrypcja
  5. Po kliknięciu zostaniesz przekierowana do strony, gdzie możesz anulować subskrypcję.

Natomiast jeśli kupiłaś dostęp do aplikacji przez sklep właściwy dla swojego telefonu (App Store-iPhone lub Play Store-Android), to zarządzasz swoją subskrypcją z poziomu ustawień subskrypcji telefonie.

Android:

  1. Otwórz aplikację Google Play / Sklep Play
  2. W prawym górnym rogu kliknij ikonę profilu
  3. Przejdź do Płatności i subskrypcje
  4. Wybierz pole Subskrypcje

iPhone iOS

  1. Otwórz aplikację Ustawienia
  2. Wybierz pole ze swoim imieniem i nazwiskiem
  3. Wybierz pole Subskrypcje
Stworzone z miłości do kobiecości