Wróć do wyboru kategorii
Pomoc
Subskrypcja i płatność
Pytania w tej kategorii:
Jak anulować subskrypcję?
Aby anulować swoją subskrypcję w aplikacji mobilnej:
- Wejdź w zakładkę Profil
- Wybierz Ustawienia (ikona koła zębatego)
- Znajdź i wybierz pole Subskrypcja
- Po kliknięciu zostaniesz przekierowana do strony, gdzie możesz anulować subskrypcję.
Aby anulować subskrypcję zakupioną na womanup.pl w przeglądarce internetowej:
- Wejdź na https://app.womanup.pl/ i zaloguj się na swoje konto
- Kliknij na ikonę profilu w prawym górnym rogu
- Z menu wybierz opcję Ustawienia
- Na stronie Ustawień wybierz pole Subskrypcja
- Po kliknięciu zostaniesz przekierowana do strony, gdzie możesz anulować subskrypcję.
Natomiast jeśli kupiłaś dostęp do aplikacji przez sklep właściwy dla swojego telefonu (App Store-iPhone lub Play Store-Android), to zarządzasz swoją subskrypcją z poziomu ustawień subskrypcji telefonie.
Android:
- Otwórz aplikację Google Play / Sklep Play
- W prawym górnym rogu kliknij ikonę profilu
- Przejdź do Płatności i subskrypcje
- Wybierz pole Subskrypcje
iPhone iOS
- Otwórz aplikację Ustawienia
- Wybierz pole ze swoim imieniem i nazwiskiem
- Wybierz pole Subskrypcje
Stworzone z miłości do kobiecości