Klikając "Akceptuj wszystkie", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim urządzeniu. Sprawdź naszą Politykę prywatności i cookies, aby dowiedzieć się więcej.
Wróć do wyboru kategorii

Pomoc

Subskrypcja i płatność

Jak anulować subskrypcję?

Aby anulować swoją subskrypcję w aplikacji mobilnej:

  1. Wejdź w zakładkę Mój profil
  2. Przejdź do Ustawień wybierając ikonkę "trybik"
  3. Znajdź i wybierz pole Subskrypcja
  4. W tym miejscu możesz anulować swoją subskrypcję.

Aby anulować subskrypcję zakupioną na womanup.pl w przeglądarce internetowej:

  1. Wejdź na stronę https://womanup.pl
  2. Z menu u góry strony wybierz Zaloguj
  3. Na kolejnym ekranie zaloguj się tymi samymi danymi co w aplikacji
  4. Następnie wybierz z menu u góry ekranu Ustawienia
  5. Na stronie Ustawień wybierz pole Subskrypcja. Na kolejnym ekranie będziesz mogła anulować swoją subskrypcję.

Natomiast jeśli kupiłaś dostęp do aplikacji przez sklep właściwy dla swojego telefonu (App Store-iPhone lub Play Store-Android), to zarządzasz swoją subskrypcją z poziomu ustawień subskrypcji telefonie.

Android:

  1. Otwórz aplikację Google Play / Sklep Play
  2. W prawym górnym rogu kliknij ikonę profilu
  3. Przejdź do Płatności i subskrypcje
  4. Wybierz pole Subskrypcje

iPhone iOS

  1. Otwórz aplikację Ustawienia
  2. Wybierz pole ze swoim imieniem i nazwiskiem
  3. Wybierz pole Subskrypcje

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Napisz do nas, korzystając z formularza kontaktowego.

Pomoc

To nie to, czego szukałaś?