Wróć do wyboru kategorii
Pomoc
Subskrypcja i płatność
Pytania w tej kategorii:
Jak zmienić mój plan z miesięcznego na roczny lub odwrotnie?
Aby zmienić swój plan w aplikacji mobilnej:
- Wejdź w zakładkę Mój profil
- Przejdź do ustawień wybierając ikonkę z "trybikiem"
- Znajdź i wybierz pole Subskrypcja
- W tym miejscu możesz przejść na inny, wybrany przez Ciebie plan
Aby zarządzać subskrypcją zakupioną na womanup.pl przez stronę internetową:
- Wejdź na https://app.womanup.pl/ i zaloguj się na swoje konto
- Kliknij na ikonę profilu w prawym górnym rogu
- Z menu wybierz opcję Ustawienia
- Na stronie Ustawień wybierz pole Subskrypcja
- Po kliknięciu zostaniesz przekierowana do strony, gdzie będziesz mogła dokonać zmiany planu.
Natomiast jeśli kupiłaś dostęp do aplikacji przez sklep właściwy dla swojego telefonu (App Store lub Google Play), to niestety nie możesz zmienić rodzaju subskrypcji w trakcie jej trwania. Musisz anulować obecną subskrypcję, zaczekać do końca opłaconego okresu i wtedy wykupić nową subskrypcję na inny okres.
Stworzone z miłości do kobiecości